Az Ön bevásárlókosara üres.

Vásárlói tájékoztató - Üzletszabályzat (ÁSZF)

1. Cégadatok
2. Szállítás feltételek
3. Fizetési feltételek, vételár
4. Ügyfélszolgálat

5. Általános Szerződési Feltételek

5.1 Szolgáltató
5.2 A szolgáltatás igénybe vétele
5.3 Vásárlástól való elállás
5.4 Adatvédelmi és adatkezelési szabályzat
5.5 Termékek cseréje
5.6 Felelősség korlátozása
5.7 Sikertelen kézbesítés

6. Webáruház használata




 
1. Cégadatok
Harmadik Part Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Telephely : 2040 Budaörs, Budapesti út 33. (nem üzlet)
Adószám: 23118490-2-13
Cégjegyzékszám: 13-09-143810
Bankszámla szám: 10101126-06039700-01003001
Telefon: +36/1 797 3349


Tartalomjegyzék

2. Szállítás feltételek

Kiszállítási díjak:
- 15.000 forint számla végösszeg felett INGYENES

- 15.000 forint számla végösszeg alatt 1490 forint

- 15.000 forint számla végösszeg alatt, előre utalás esetén: 990 forint


Szállítási határidők:
A termékek mellett feltüntetett szállítási határidőn belül juttatjuk el azokat a megrendelőhöz, de a szállítás jellemzően várható ideje a megrendeléstől, illetve banki átutalás esetén a vételár teljes összgének bankszámlánkra történő beérkezésétől számított 2-5 munkanap.
Előfordulhat, hogy egy megrendelést váratlan készlethiány miatt nem tudunk teljesíteni, így abban az esetben, ha a fentieknél hosszabb szállítási idő várható, azt minden esetben jelezzük a megrendelő ügyfélnek e-mailben.

Sikertelen kézbesítés:
Megrendelt termékeket kétszer megkíséreljük kézbesíteni. A megrendelő hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei, minden esetben a megrendelőt terhelik.


Tartalomjegyzék

3. Fizetési feltételek, vételár
Az árucikkek mellett feltüntetett ár tartalmazza az általános forgalmi adót és a csomagolás költségét is.  

A vételár kiegyenlítése az alábbi módokon történhet:
- Utánvét (Ön a  futárnak az átvételkor készpénzben fizeti ki a vételárat)
- Átutalás – Előre utalással történik.


Tartalomjegyzék


4. Ügyfélszolgálat
Harmadik Part Kft.
Levelezési cím: 2040 Budaörs, Budapesti út 33.
Email: info@harmadikpart.hu
Telefon:  +36/1 797 3349


Tartalomjegyzék

5. Általános Szerződési Feltételek

5.1 A Szolgáltató
A webáruházat a Harmadik Part Kft. üzemelteti (továbbiakban: "Szolgáltató").

5.2 A szolgáltatás igénybe vétele
A megrendelések leadása elektronikus úton  lehetséges, interneten keresztül.  A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató szintén elektronikus úton küldi el a vásárlók részére. A rendelés leadása előtt a vásárlónak van lehetősége a regisztrációkor megadott adatok módosítására. A megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, melynek tartalma archiválásra kerül és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető.
Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató a vevőt erről tájékoztatja és az esetlegesen interneten előre kifizetett ellenértéket visszautalja a vevő részére, a tájékoztatást követően legkésőbb 30 napon belül.


5.3 Vásárlástól való elállás
A leadott rendelésektől való elállási jog gyakorlására vonatkozó törvényi szabályozást a 17/1999. (II.5). kormányrendelet tartalmazza.

A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 8 munkanapon belül. Amennyiben eddig az időpontig írásbeli megerősítést nem kapott a vásárló, elállási jogát a megerősítés kézhezvételétől számított 8 napig, a termék kézhezvételétől számított legfeljebb 3 hónapig gyakorolhatja. Írásban történő elállás esetén elegendő a nyilatkozatot elküldeni 8 munkanapon belül.

A sértetlen termékeket a megrendelő számlával, vagy annak másolatával, saját költségén juttassa vissza a Harmadik Part Kft. címére (2040 Budaörs, Budapesti út 33.), és 30 napon belül visszatérítjük Önnek a visszaküldött termék(ek) vételárát. Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli.

A visszatérítés nem érvényes a szállítási költségre.
Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.
A vásárló nem gyakorolhatja az elállási jogot hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver vásárlása esetében, ha a csomagolást felbontotta.
Ha a kiszállítás ingyenesen történt, a megrendelőnek meg kell térítenie a szállítás költségét is, amit kedvezményként a szolgáltató elengedett a házhoz szállításkor.
Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen cégünk részére visszajuttatni, nem vállaljuk a termék visszavásárlását.
A Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.


5.4 Adatvédelmi és adatkezelési szabályzat
Szolgáltató a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény rendelkezései szerint köteles eljárni. Ha a szerződés teljesítéséhez a szolgáltató harmadik személyt vesz igénybe, a vásárló felhatalmazza a szolgáltatót, hogy e harmadik személy részére, kizárólag a harmadik személy által ellátandó feladat elvégzéséhez szükséges adatokat kiadja. A vásárlók adatait a szolgáltató szigorúan bizalmasan kezeli, harmadik félnek nem adja ki. Az információkat szolgáltató csak statisztikai célokra, valamint arra használja fel, hogy a vásárlót közvetlen levél, illetve egyéb úton értesítse a vásárlót a szolgáltató, illetve harmadik személy termékeiről, szolgáltatásairól.




5.5 A termékek cseréje
Ha a megrendelt termék hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt a Szolgáltató díjmentesen kicseréli, vagy igény szerint a vételárat visszatéríti. Kérjük, amennyiben az átvett termékben hibát, vagy sérülést észlel, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.


5.6 Felelősség korlátozása
A Szolgáltató nem felelős az esetleges károkért az alábbi esetekben:
- Olyan működési hiba esetén, amely meggátolja Önt abban, hogy csatlakozzon a szolgáltató weboldalára, ott megrendelést adjon le.
- Az Ön számítógépének bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásért, vagy az internet csatlakozás megszakadása miatti károkért. Felhívjuk a figyelmét, hogy az internet biztonságos használata érdekében védekeznie kell az online terjedő vírusok és férgek ellen.

 
5.7 Sikertelen kézbesítés:
Megrendelt termékeket kétszer megkíséreljük kézbesíteni. A megrendelő hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei, minden esetben a megrendelőt terhelik.



Tartalomjegyzék


6. Webáruház használata

Ön vásárolhat vendégként vagy regisztrálhat is.

A Regisztráció előnyei:

-          Előrendelést adhat le
-          Kedvenc termékeket gyűjthet amit később megvásárolhat
-          Gyorsabb és egyszerűbb pénztárhasználat a vásárlásnál
-          Áttekintheti rendelések állapotát
-          Áttekintheti korábbi rendeléseit
-          Változtathat a fiók információin
-          Cserélhet jelszót
-          Tárolhat alternatív szállítási címeket, például a családtagjai és barátai címére szállításhoz


Bejelentkezés, kijelentkezés, regisztráció
Regisztrálás után rendszerünk belépteti Önt az áruházunkba. Ha már regisztrált, de elfelejtette jelszavát, kattintson a jelszó-emlékeztető gombra, majd adja meg a regisztrált e-mail címét, amire rendszerünk automatikusan elküldi önnek jelszavát. Ha adatai időközben változtak, bármikor módosíthatja őket a Beállítások fülre kattintva.

A Kijelentkezés gombra akkor van szükség, ha olyan helyről internetezik, ahol mások is használhatják ugyanazt a számítógépet. A kijelentkezéssel megakadályozza, hogy valaki az Ön nevében rendeljen nálunk.


Kosár
A Kosár gombra kattintva megtekintheti eddigi megrendeléseit.


Megrendelés
A kiválasztott termékek megrendelését a Kosár funkciónál teheti meg. A Rendelés elküldése gombra kattintva ellenőrizheti a kosarában lévő termékeket, módosíthatja a számlázási és szállítási adatokat. Lehetősége van arra, hogy külön szállítási és számlázási címet adjon meg. Ezután a Megrendelés elküldése gombra kattintva véglegesítheti a rendelését. A rendelés beérkezéséről automatikus értesítést küldünk Önnek e-mailen. A rendszer ezt követően kezdi meg az Ön megrendelésének tényleges feldolgozását. A rendeléseket a rendelkezésre álló készlet erejéig teljesítjük.


Fizetés
A megrendelt termékek árát és az esetleges szállítási költséget kifizethet megrendeléskor előreutalással, vagy a csomag átvételekor a futárnak (készpénz).
Lásd még: Fizetési feltételek, vételár

 




 


Ha bármilyen kérdése vagy észrevétele van szolgáltatásunkkal kapcsolatban, kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunknak!